Czas na fotki.

Już dawno nie wstawiłem tutaj żadnego zdjęcia. Trzeba by to nadrobić.

DSC06317DzieckoDrozdaWP

Młode drozda

DSC07201BroszkaFL

Zdarza się, że młode droździki nie uciekają od ludzi zawczasu. Odlatują później niż robią to dorosłe  osobniki. Młodziak ze zdjęcia, pozwolił mi podejść bardzo blisko. Chrząszcza o mały włos byłbym zadeptał. Potknąłem się i dlatego go zauważyłem. Nie musiałem długo kusić go do pozowania. Podałem mu patyczek. Po wejściu na podany patyczek bardzo grzesznie pozował.

Informacje o biesikbeztuby

To adres mojej skromnej strony internetowej. http://singsinsing.5v.pl/ http://sinsingsin.republika.pl/ {www.republika.pl została wyłączona}
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Czas na fotki.

  1. saktimari pisze:

    Śliczny ten ptasi maluszek i ta rozczochrana fryzurka słodka,
    a w oczku droździka jak w lustereczku
    słonko miga i kawałek świata widać… ? 🙂
    Czarnemu żuczkowi skórzane ubranko pięknie połyskuje w blasku dnia
    zielenią i fioletem…. i niebieskim kolorem też… patyczek się przydał !
    Przez ten cały czas tylko te dwa zdjęcia zrobiłeś?

Dodaj komentarz