Gdzie bar pod sześcioma kołami

Informacje o biesikbeztuby

To adres mojej skromnej strony internetowej. http://singsinsing.5v.pl/ http://sinsingsin.republika.pl/ {www.republika.pl została wyłączona}
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

22 odpowiedzi na „Gdzie bar pod sześcioma kołami

  1. saktimari pisze:

    Biesiku 🙂
    ale ładnego amorka wstawiłeś z falującymi bląd włosami 🙂
    o ile mi wiadomo amorki mają skrzydełka
    i ten ma je zapewne choć może skrywa coś psotnego za tą milą i wydawałoby się niewinną powierzchownością
    brawo !!!!!!! 🙂 za własną twórczość bo i muzyczna strona jak i tekstowa a i wykonanie jest
    Twojego autorstwa 🙂
    walczyk taki refleksyjny……..
    życie kręci się wkoło czasem smutno ,czasem wesoło a muzyka swoje gra
    lecz czasem gdy zbyt głośno warto otworzyć okno, by światła poczuć smak 🙂

  2. Array pisze:

    Pozdrawiam Biesiku 🙂

  3. saktimari pisze:

    Biesiku 🙂
    dlaczego jest taki dziwny wpis ?Array pisze:
    przecież to ja wstawiałam to video?

  4. saktimari pisze:

    Do niedawna wchodziłam bezpośrednio po zalogowaniu na mojego bloga
    a od jakiegoś czasu
    pojawia się tylko wejście przez gravatar i jak się wylogowuję to tak samo….

    to tak jakbym nie miała tej wcześniejszej prywatności czy wiesz o co w tym wszystkim chodzi…. ,bo mnie się to nie podoba
    znowu jacyś hakerzy czy co…… ?

    • biesikbeztuby pisze:

      Nie mam pojęcia. Zwłaszcza, że nie wiem, czy piszesz o wchodzeniu na mój profil, czy na swój. Myślę, że to mogą być nowinki serwisu. Ja nie mam tego problemu.

      • saktimari pisze:

        Po zalogowaniu wchodzę na mój profil i jak chce się wylogować to tez musze przez profil a wcześniej automatycznie na swoim blogu tam gdzie są moje wpisy automatycznie mogłam się wylogować bez przechodzenia na profil przez gravatar??
        wkurzają mnie te nowinki?jeśli tak jest!

Dodaj komentarz