Blok klasyczny – menu

Zaczynam pisać i pojawia się menu. Naciskam strzałkę i wyskakuje podmenu. Na zrzucie strzałka jest niebieska.

Informacje o biesikbeztuby

To adres mojej skromnej strony internetowej. http://singsinsing.5v.pl/ http://sinsingsin.republika.pl/ {www.republika.pl została wyłączona}
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

17 odpowiedzi na „Blok klasyczny – menu

  1. Niech Ci bogowie w dzieciach wynagrodzą!

  2. Tak mi się wypsnęło ze szczęścia, że jednak jest to cholerne justowanie…

  3. bezfarmazonu pisze:

    Ale numer to u mnie opcje bloku klasycznego wygladaja w edytorze IDENTYCZNIE jak poprzednio z ta roznica ze zniknelo tylko justowanie. Blok akapit wyglada u mnie tak jak u Cb w tym wpisie. Ciekawe podzielili ludzi na grupy i robia testy zapewne. Ja juz otworzylem u nich kilka zgloszen na rozne tematy

    • biesikbeztuby pisze:

      Też tak miałem. Prawdopodobną przyczyną jest to, że zmiany nie są wprowadzane jednocześnie u wszystkich, ale stopniowo. To raczej nie jest spowodowane testowaniem.

      • bezfarmazonu pisze:

        No tak czy siak ja edytujac stare wpisy korzystam z tego edytora jeszcze innego w panelu administracyjnym. Tam wszystko jest po staremu. Nowe rzeczy robie juz po nowemu ale mnie rowniez krew zalewa po tej zmianie Eh :/

        • biesikbeztuby pisze:

          Stare wpisy można kopiować, a następnie korzystając z edycji, stare treści usunąć i zastąpić nowymi. Tytuły tekstów też da się edytować, żeby nowa treść, miała nowy tytuł.

          • bezfarmazonu pisze:

            Tak to wiem tylko jeśli u mnie w recenzjach starych występuje tekst tabele obrazki galerie cytaty listy i tak dalej wszystko po kolei musze zmieniac grrrr. A jesli wejde w edytorze i dopisze chocby zdanie to jest pełen rozjazd. Dlatego nowe posty robie juz po nowemu, a stare edytuje w tym panelu administracyjnym bo jak tam dokona sie korekty to nic sie nie rozjezdza 🙂 Dobra rozmowa i cenne rady. Dzieki

  4. saktimari pisze:

    Oj,oj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OJ!
    już też jest i u mnie to „novum’ w jakimś sensie bez mojego przyzwolenia!!!!…samo przyszło…i jeszcze są znaki zapytania…??i jak sobie z tym radzić?….jestem tradycjonalistką i kiedy ktoś mnie zmusza do czegoś,…. czego jeszcze nie rozumiem do końca… to wzbudza we mnie to umiarkowaną złość!!!…!!!!…..,bo zmuszanie do czegokolwiek ….lubią być może masochiści…!!! …..ja wolę być powiadamiana przed ewentualną moją zgodą….
    narzucanie mi czegoś to już jest presja i agresja!!!!
    choć przyznaję i dostrzegłam pewne plusy nowego w WordPressie!!! a jednocześnie czuję się tutaj zagubiona!!!!

Dodaj komentarz